Witamy, Gościu
Użytkownik Hasło Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1
  • 2
  • 3

TEMAT: Witam, jestem Ania3111

Witam, jestem Ania3111 31/07/2007 13:07 #1

• ania3111
  • ( Admin )
  • ania3111 Avatar
  • Podziękowania 1
Zapewne nikogo nie zaskoczę informacją, że mam na imię Anna. W Ortocentrum pracuję już od 9 lat i bardzo chciałabym, aby nasza firma była nie tylko dostawcą komponentów protetycznych ale również przekazywała jak najwięcej informacji osobom po amputacjach. Stąd pomysł zakładki "pacjenci" na naszej stronie www.ortocentrum.com.pl, stąd poradnik dla osób po przebytych amputacjach, stąd portal amputowani.pl.
Prywatnie jestem mamą Madzi i Marcina, dwójki bardzo wesołych rozrabiaków. Wokół nich kręci się mój wolny czas, którego niestety ostatnio mam coraz mniej. Wolę wino niż piwo i książki niż telewizję.
A Ty? Napiszesz coś o sobie?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Re: Witam, jestem Ania3111 15/08/2007 15:10 #2

• ( Gość )
Cześć! jestem pmpb, czyli piotr m. politechnika białostocka.

Z komponentów od Firmy OrtoCentrum korzystam już osiem lat.
Obecnie jestem na studiach podyplomowych na wydziale informatyka politechniki białostockiej.
Prywatnie jestem stanu wolnego :-)
Moją najlepszą przyjaciółką życia jest Księga pod tytułem: "Pismo Święte".
Lubię przyrodę a szczególnie słońce, przytoczę fragment na ten temat z Pś Syr 43, 2-3 :
"Widok wschodzącego słońca mówi [nam],
że jest ono czymś najbardziej godnym podziwu, dziełem Najwyższego."...
Pozdrawiam
pm

Re: Witam, jestem Ania3111 16/08/2007 06:50 #3

• ania3111
  • ( Admin )
  • ania3111 Avatar
  • Podziękowania 1
Cześć Piotrek! Fajnie, że odwiedzasz stronę amputowani.pl i widzę, że już się rozgościłeś. Cieszę się, że zrozumiałeś jak ten portal jest skonstruowany. Każdy element strony można edytować, dodawać komentarze i własne artykuły. Jeśli będziecie chcieli pisać coś od siebie, to strona będzie coraz ciekawsza i będzie zawierała informacje z życia wzięte. A właśnie o to chodzi!