Witamy, Gościu
Użytkownik Hasło Zapamiętaj mnie

TEMAT: drętwienie kończyny

drętwienie kończyny 03/10/2012 07:08 #1

• Joanna1
  • ( Użytkownik )
  • Joanna1 Avatar
Mój chłopak ponad miesiąc temu w wyniku wypadku stracił prawą rękę na wysokości przedramienia. Ostatnio bardzo często drętwieje mu kikut do wysokości łokcia. Mówi, że czuje się jak by miał drewniany kołek. Masaże, ćwiczenia nie pomagają. Jeżeli ktoś mial podobny problem, to praszę o radę.
Joanna
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Re: drętwienie kończyny 05/10/2012 13:50 #2

• piotr33
  • ( Użytkownik )
  • piotr33 Avatar
  • Podziękowania 3
wiesz , mnie takie przypadłości minęły z czasem , ale nie jestem lekarzem

Re: drętwienie kończyny 14/07/2013 08:58 #3

• korcia11
  • ( Użytkownik )
  • korcia11 Avatar
witam,tydzien temu miałam amputacje konczyny dolnej,mowiono ze teraz z kazdym dniem bedzie lepiej,niestety to chyba w teorii,błagam moze znajdzie sie ktos co mi podpowie jak uśmierzyć ból fantomowy,jestem u kresu wytrzymałości,nawet na minute nie przestaje ,prosze o pomoc,moze ktoś mi cos doradzi

Re: drętwienie kończyny 14/07/2013 09:06 #4

• korcia11
  • ( Użytkownik )
  • korcia11 Avatar
piotr33-mam pytanie czy mozesz mi w przyblizeniu podac po jakim czasie mineły Ci te bóle ffantomowe,prosze o szybka odpowiedz,jestem zdesperowana

Re: drętwienie kończyny 14/07/2013 13:31 #5

• ula8200
  • ( Użytkownik )
  • ula8200 Avatar
  • Podziękowania 1
Bóle fantomowe to jest idywidualna sprawa każdego amputanta. Nikt naprawdę nie odpowie Ci na to pytanie .U mni po 3 latach zdarzają się sporadycznie, ale czasami trwają ok. 2 dni, następnie kilka miesięcy przerwy. Ratuję się lekami przeciwbólowymi w różnych zestawach.Najczęściej jest to ketonal forte plus poltram 0,5 plus paracetamol. W moim przypadku taka mieszanka pomaga. Inną sprawą są skurcze amputowanej kończyny, te dopiero dają w kość.

Re: drętwienie kończyny 18/07/2013 05:18 #6

• lechucure
  • ( Użytkownik )