Witamy, Gościu
Użytkownik Hasło Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1

TEMAT: Prośba do wszystkich :)

Prośba do wszystkich :) 07/12/2013 21:01 #1

Witam, jestem studentką II roku studiów magisterskich na kierunku pielęgniarstwo i piszę pracę na temat: „Jakość życia osób po amputacji kończyn dolnych”. Bardzo proszę osoby zainteresowane wypełnieniem anonimowej ankiety o kliknięcie w poniższy link:
moje-ankiety.pl/respond-55865.html
Otrzymane wyniki badań zostaną wykorzystane tylko i wyłącznie w celu napisania wyżej wymienionej pracy. Będę bardzo wdzięczna za okazaną pomoc i przyczynienie się do powstania mojej pracy magisterskiej. Z góry dziękuje i pozdrawiam.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Prośba do wszystkich :) 08/12/2013 07:49 #2

• piotr33
  • ( Użytkownik )
  • piotr33 Avatar
  • Podziękowania 3
jest

Prośba do wszystkich :) 08/12/2013 15:54 #3

Dziękuje bardzo! i proszę osoby chętne o dalsze wypełnianie :)

Prośba do wszystkich :) 15/12/2013 18:48 #4

Wielkie dzięki jeszcze raz wszystkim tym którzy wypełnili moją ankietę, ale bardzo proszę pozostałych o poświęcenie chwili i uzupełnienie ankiety. Bardzo to dla mnie ważne gdyż potrzebuję 100 ankiet a wykorzystałam już wszystkie inne możliwości dotarcia do respondentów bezpośrednio :)

Prośba do wszystkich :) 15/12/2013 19:35 #5

• piotr33
  • ( Użytkownik )
  • piotr33 Avatar
  • Podziękowania 3
wszystkie mozliwości mówisz? a jakie te mozliwosci wykorzystałaś?

Prośba do wszystkich :) 17/12/2013 23:14 #6