Witamy, Gościu
Użytkownik Hasło Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1
  • 2

TEMAT: TYLKO DLA AMPUOWANYCH NA WYSOKOŚCI UDA

TYLKO DLA AMPUOWANYCH NA WYSOKOŚCI UDA 25/04/2013 14:37 #1

WITAJCIE!
Serdecznie proszę o kontakt osoby po amputacji powyżej kolana, które nie otrzymały jeszcze ode mnie (i nie wypełniły:) )ankiety na temat jakości życia.
Jestem pielęgniarką, piszę pracę mgr na te temat. Wysyłałam prywatne wiadomości do użytkowników, jednak już przez ich ogrom straciłam rachubę i omyłkowo wysyłam ponownie informacje do tych samych osób (za co uprzejmie przepraszam).

Dlatego bardzo proszę osoby zgadzające się wypełnić ankietę o kontakt na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. - wtedy odeśle na Państwa maila ankietę.

Ankieta ta jest anonimowa! Wypełnienie jej zajmuje od 5 do 10 minut! Aby mieć wiarygodne dane, potrzebuję jeszcze kilku ankiet. Chciałabym aby praca ta wnosiła wiele nowych informacji i w sposób pośredni pomogła poprawić Państwa jakość życia. To dla mnie bardzo ważne. Z góry dziękuję i proszę o maila z informacją, że wyraża Pan/Pani chęć wypełnienia ankiety.
Pozdrawiam!
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Re: TYLKO DLA AMPUOWANYCH NA WYSOKOŚCI UDA 27/04/2013 09:33 #2

albo proszę o napisanie w temacie swojego adresu mailowego :) BARDZO PROSZĘ O POMOC!
POZDRAWIAM!

Re: TYLKO DLA AMPUOWANYCH NA WYSOKOŚCI UDA 27/04/2013 11:17 #3

• piotr33
  • ( Użytkownik )
  • piotr33 Avatar
  • Podziękowania 3
to ile tych ankiet potrzeba do pracy ???

Re: TYLKO DLA AMPUOWANYCH NA WYSOKOŚCI UDA 28/04/2013 08:20 #4

• ula8200
  • ( Użytkownik )
  • ula8200 Avatar
  • Podziękowania 1
Szanowna Pilęgniarko, co to za sposób prośby o wypełnienie ankiety? Nie przedstawiłaś się z imienia i nazwiska, a od innych domagasz się podania meila. Nie tędy droga. Kultura, przede wszystkim!!!

droga ula8200 28/04/2013 10:51 #5

Droga Ulo8200,