Witamy, Gościu
Użytkownik Hasło Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1

TEMAT: Prośba do Was, drodzy amputowani

Prośba do Was, drodzy amputowani 09/10/2012 20:23 #1

Witam,
jestem pielęgniarką, aktualnie kończę studia mgr i na temat swojej pracy wybrałam jakość życia osób po amputacji kończyny dolnej. Jest to temat bardzo mi bliski, podchodzę do niego w sposób rzetelny oraz z sercem. Chciałabym prosić o wypełnienie ankiety na temat jakości zycia po amputacji, jeżeli ktoś z Państwa wyraża taką chęć, proszę o kontakt ze mną a ankietę prześle na maila albo w prywatnej wiadomości.
Chciałabym zebrać jak najwięcej ankiet, aby badania te były wiarygodne i jak najbardziej odzwierciedlały prawdę. Państwa pomoc nie tylko przyczyni się do powstania owej pracy, ale w sposób pośredni pomoże w poprawie jakości życia osób z podobym problemem, ponieważ wskaże braki opieki zdrowotnej oraz socjalnej.
Z góry dziekuję :) Pozdrawiam.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Re: Prośba do Was, drodzy amputowani 10/10/2012 15:37 #2

• piotr33
  • ( Użytkownik )
  • piotr33 Avatar
  • Podziękowania 3
moge ci pomóc , napisz do mnie co chcesz konkretnie wiedziec, pozdro

Re: Prośba do Was, drodzy amputowani 13/10/2012 14:41 #3

Dziękuję pięknie za odpowiedzi, jeżeli ktoś z Państwa jest zainteresowany wypełnieniem ankiety, bardzo proszę o wiadomość z Waszym mailem, na którego prześle plik, gdyż w wiadomości prywatnej nie da się przesłac pliku w formacie .doc/pdf.

Re: Prośba do Was, drodzy amputowani 09/02/2013 17:24 #4

• MISQ21
  • ( Użytkownik )
  • MISQ21 Avatar
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Re: Prośba do Was, drodzy amputowani 12/02/2013 23:08 #5

• funiao1j
  • ( Użytkownik )
  • funiao1j Avatar
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.